Veel gestelde vragen
Lees even de veel gestelde vragen, je vind er misschien al jouw vraag terug.
Tijdens het afrekenen kan je de opties Visa, Bancontact, IDeal of bankoverschrijving kiezen. Wanneer je kiest voor de bancontact kan je via de Payconiq app de getoonde QR code scannen. Als je gekozen hebt voor de bankoverschrijving krijg je in de bevestigings email van je bestelling de bankgegevens mee.
Ja, uw betaling wordt verwerkt door een externe partner (Mollie) die uw betaling veilig laat verlopen. Onze website is tevens beveiligd. Dit zie je aan het slotje bovenaan in de adresbalk van uw browser.
Ja, je kan bij bestelling kiezen om de bestelling te laten leveren of om ze op te halen. Als je wil komen ophalen zal je een bericht krijgen als je bestelling klaar ligt. Neem dan contact met ons op om een afspraak te maken.
Wanneer je een bestelling plaatst wordt je pakket de eerst volgende werkdag samengesteld en verzonden met Bpost. Afhankelijk van het land en de drukt bij Bpost zal uw pakket tussen 1 – 3 dagen geleverd zijn bij u thuis.
Ja, als je niet tevreden bent van het product kan je het pakket terugsturen in de originele verpakking en zonder beschadigingen. Je dient een retour aan te melden (kijk bij de voorwaarden voor invulformulier). De kosten voor de verzending van je retourpakket dien je zelf te betalen. Bij ontvangst van je pakket en na een controle wordt het betaalde bedrag terug gestort
Ja, tijdens het afrekenen van je geschenkpakket kan je aanvinken dat het leveringsadres verschillend is dan het facturatie adres. Door in het gepaste veld de juiste naam te voorzien en een tekstje kan dit op het bijhorende kaartje gedrukt worden.
Contacteer ons
Heb je een vraag over je bestelling? Of wil je ons graag iets melden?
Vul het onderstaande formulier in en we helpen je graag zo snel mogelijk verder.